حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

نصب سیستم صوتی و تصویری حرفه ای در محل

نصب سیستم صوتی در محل

نصب سیستم صوتی و تصویری خودرو با بهترین قیمت درمحل

نصب سیستم صوتی و تصویری در محل

نصب سیستم صوتی در محل

شرکت بزرگ بلک دراگون بیش از ۱۰ سال در مجموعه ی سیستم صوتی و تصویری خودرو فعالیت می کند  و مدتی است که فعالیت خود را به حوزه ی فروش و خدمات اینترنتی نیز گسترش داده است.

اکنون امکان سفارش نصب سیستم صوتی در محل فراهم شده است و شما عزیزان می توانید جهت نصب سیستم صوتی و تصویری خودرو خود با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن بازار تحت ضمانت شرکت بلک دراگون به شماره هایی که پایین این مطلب آورده شده اند تماس بگیرید یا عدد ۱ یا به شماره ی ۰۹۳۶۰۰۰۰۱۵۷ ارسال فرمایید.

شرکت سیستم صوتی و تصویری خودرو بلک دراگون سالهاست به صورت موفق در زمینه ی سیستم صوتی و تصویری خودرو فعالیت می کند و امروزه کسی نیست که حتی یک بار سیستم صوتی نصب کرده باشد و اسم این شرکت را نشنیده باشد.

شماره های تماس : 

۰۹۳۶۰۰۰۰۱۵۷

۰۲۱-۵۵۴۳۰۶۹۴

نصب سیستم صوتی برای انواع خودرو های ایرانی و خارجی در محل امکان پذیر می باشد.

بدون شک بهترین تجربه را در زمینه ی سیستم صوتی خودرو با ما خواهید داشت.

 

نصب سیستم صوتی در محل

نصب سیستم تصویری و مانیتور خودرو در محل

یکی از تخصصات شرکت بلک دراگون بر روی سیستم تصویری خودرو می باشد به صورتی که امروزه یکی از بزرگترین شرکت های وارد کننده ی ضبط تصویری و مانیتور فابریکی ها انواع خودرو های ایرانی و خارجی در کشور می باشد

به همین منظور تعداد بسیار زیادی نصاب حرفه ای در این زمینه را به کار گرفته است و به صورت فوق العاده حرفه ای در خدمت مشتریان عزیز می باشد .

نصب مانیتور فابریکی در محل

همچنین برای نصب در محل فروشگاه می توانید از قبل با دفتر تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید ، شرکت دارای ۴ پارکینگ اختصاصی می باشد ، و هیچ گونه نگرانی از جهت نصب در سیستم صوتی خودرو خود یا سیستم تصویری خودرو خود نداشته و تمامی نصب ها با گارانتی این شرکت و تضمین بهترین کیفیت خواهد بود .

 

بهترین اجناس سیستم صوتی را با بهترین برند ها و قیمت های ایران می توانید از ما تهیه کنید ، برای دریافت کد تخفیف کافیست با شماره ی ۰۹۳۶۰۰۰۰۱۵۷ تماس بگیرید.(برخی از محصولات هنوز در سایت ثبت نشده اند ولی می توانید برای مشاوره یا اطلاع از موجودی محصولات مد نظر خود با شماره ی ۰۹۳۶۰۰۰۰۱۵۷ تماس بگیرید)

admin_hg
ارسال دیدگاه
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X