حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

ضبط تصویری راهنمای خرید مانیتور فابریک خودرو

dp11.ir

ضبط تصویری ماشین (پخش تصویری خودرو) امروزه یکی از مهم ترین بخش های خودرو ها به حساب می آیند، پس افزودن ضبط تصویری به خودرو هایی که فاقد ضبط تصویری هستند ، یک ضرورت به حساب می آید.

این وسیله با اسامی مختلفی همچون ضبط تصویری ، مانیتور فابریکی ، مانیتور اندروید ، پخش تصویری ، ضبط مانیتور دار ، ضبط فابریکی تصویری ، مولتی مدیاخودرو و … در بازار وجود دارد ، در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید با توضیحات تخصصی ما تفاوت آن ها را از یکدیگر تشخیص دهید.

 

ضبط تصویری چیست؟

در گذشته دستگاه هایی به نام ضبط صوت در خانه ها وجود داشت که به آن ضبط می گفتند، مدتی بعد این دستگاه به خود رو های سواری نیز اضافه شد ولی با قابلیت اجرای نوار های صوتی ولی به علت شباهت آن به دستگاه ضبط صوت به آن ضبط میگفتند.

این موضوع تا این سالها نیز ادامه پیدا کرده است و به دستگاهی که در خودرو کار پخش موسیقی و رادیو را انجام می دهد، ضبط گفته می شود. به طوری که به دستگاه هایی که مانیتوری بر روی آن ها باشد که امکان نمایش تصویر را نیز داشته باشد به آن ضبط تصویری می گویند. حتما شما نیز این اسم را زیاد شنیده اید به همین دلیل برای راحتی شما سعی ما بر آن است از این اسم در ادامه ی مقاله استفاده کنیم.

اسم درست ضبط تصویری ، پخش تصویری یا به صورت کامل تر ، رایو پخش تصویری می باشد.

تولید این دستگاه برای اولین بار در خودرو یک شاهکار و یک از آپشن های لوکس هر خودرو به حساب می آمد که فقط خود رو های سطح بالا و گران قیمت از آن بهره مند بودند. ولی امروزه کمتر خودرو هایی هستند که دیگر از این ویژگی برخوردار نباشند.

این دستگاه امکانات زیادی را در اخیار شما می گذارد :

دوربین دنده عقب

به وسیله ی مانیتور هایی (ضبط تصویری) که بر روی خودرو ها نصب می شوند شما خواهید توانست به دوربین عقب خودرو در هنگام دنده عقب دسترسی داشته باشید.

این قابلیت به شما کمک می کند در حین حرکت ماشین به سمت عقب و یا پارک کردن خودرو تمرکز بیشتری بر روی خودرو خود داشته باشید.

دوربین دنده عقب بلک دراگون dp11.ir
دوربین دنده عقب بلک دراگون dp11.ir

 

گیرنده تلویزیون

اکثر این دستگاه ها قادر به اتصال گیرنده ی تلویزیون هستند که شما به این وسیله خواهید توانست همانطور که در منزل خود تلویزیون تماشا می کنید ، در خودرو خود نیز به تماشا تلویزیون بنشینید.

این قابلیت به شدت در مسافرت ها کاربردی است.

گیرنده-تلویزیون-خودرو-dp11.ir
گیرنده-تلویزیون-خودرو-dp11.ir

 

GPS یا رهیاب

اگر بگوییم امروزه با وجود توسعه شهر ها یکی از مهم ترین مشکلات پیدا کردن مسیر خود در شهر ها یا کشور هاست ، شما به وسیله ی آنتن GPS و نرم افزاری که بسته به نوع ضبط تصویری خود انتخاب میکنید می توانید مسیر خود را به راحتی پیدا کنید (نرم افزاری که در دستگاه های اندروید در حالت آنلاین توصیه می شود ویز می باشد)

 

کیفیت مانیتور فابریکی ها ی بلک دراگون

یکی از نکات مهم در خرید ضبط تصویری قطعا کیفیت صفحه ی نمایش می باشد ، این موضوع در حین استفاده در خودرو باعث رضایت بیشتر شما از دستگاه خواهد شد ، کیفیت های پایین در بلند مدت به چشمان شما آسیب می رسانند و ارز نگاه های محترم شما را ندارند.

تمام ضبط تصویری ها و مانیتور های بلک دراگون با کیفیت HD یا FULL HD یا بیشتر عرضه می شوند. (ارزش چشمان شما بیشتر از مانیتور های ارزان و بی کیفیت می باشد ، ما به این موضوع اهمیت می دهیم)

dp11.ir
کیفیت بالا مانیتور فابریک

درگاه بلوتوث پخش تصویری خودرو

شما به وسیله ی بلوتوث می توانید به پخش تصویری خودرو خود متصل شوید و کارهایی نظیر پخش موسیقی از طریق تلفن همراه خود ، مکالمه و شماره گیری تلفنی با مانیتور خودرو خود را انجام دهید.

این قابلیت تقریبا در تمام مانیتور های تصویری وجود دارد .

 

امکانات کامل با اندروید ، دوست باهوش و هوشمند شما

در مانیتور فابریک های اندروید (مانیتور اندروید خودرو) امکانات و همگام سازی های زیادی را تجربه خواهید کرد به صورتی که علاوه بر اتصال با بلوتوث به دستگاه می توانید انواع برنامه های اندرویدی که پیش از این بر روی تلفن همراه خود نصب کرده بودید را بر روی این دستگاه نصب کنید.

مانیتور های اندروید خود را در واقع به دید یک تبلت اندرویدی می توان نگاه کرد. که در برخی مدل ها با قدرت بالا امکان نصب تمامی نرم افزار های اندرویدی حتی نرم افزار های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و واتس اپ را نیز دارا می باشد.

شما می توانید به مدت نا محدود از این تبلت فوق العاده(ضبط تصویری) بر روی خودرو خود استفاده کنید به طوری که اصلا نگران تمام شدن باتری نباشید .

شما می توانید این دستگاه را به WIFI شبکه ی وای فای متصل کنید و به اینترنت متصل شوید و وبگری کنید ، بازی کنید و در سفر نرم افزار های گردشگری را اجرا کنید.

علاوه بر اتصال به وای فای شما می توانید بر روی برخی از این دستگاه ها نیز سیم کارت نصب کنید و از اینترنت آن استفاده کنید.

 

اتصال به آیفون (اگر طرفدار اپل هستید نگران نباشید)

شما می توانید مانیتور اندروید یا ضبط تصویری خودرو خود را حتی اگر اندروید نباشد (ویندوزی) به آیفون خود با استفاده از بلوتوث و کابل AUX و وای فای متصل کنید و حتی در برخی از دستگاه ها شما می توانید با استفاده از کابل یا بلوتوث تصویر صفحه نمایش آیفون خود را بر روی ماینتور خود رو بیاندازید و از امکانات کامل آن استفاده کنید.

 

امکانات سخت افزاری

یکی از نکات مهمی که بعد ها ممکن است به اهمیت آن پی ببرید این است که دستگاه به مرور زمان پس از مدتی که شما نرم افزار های دیگری بر روی آن نصب کنید و دستگاه اصطلاحا سنگین شود ممکن است در دستگاه های ارزان و کم کیفیت با مشکل کندی و هنگ کردن مواجه شوید ، برای روبرو نشدن با این مشکل از ابتدا می توانید  با مشاورین بلک دراگون – با شماره ی ۰۲۱۲۸۴۲۹۹۴۷ تماس بگیرید تا با مشاوره ی درست و اصولی بتوانید بهترین دستگاه را با بودجه ی مورد نظر خود تهیه فرمایید.

 

 

برای خرید انواع مانیتور فابریک (ضبط تصویری) کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید

admin_hg
ارسال دیدگاه
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X